Interessante links

AANBOD SCHOOLJAAR 2023-2024

Ben je op zoek naar een fijne naschoolse activiteit voor je kind? Wil je je kind inschrijven in een sportclub of jeugdbeweging in Overijse?

Via deze link kom je op de pagina van de gemeente Overijse, waar je alle info terugvindt.

AANBOD NASCHOOLSE ACTIVITEITEN SCHOOLJAAR 2023-2024

Na schooltijd organiseren verschillende verenigingen activiteiten in onze lokalen en de turnzalen. Via volgende folders en links komen jullie bij de nodige info om in te schrijven.

Sport en opleiding:  website

BKO: Kunst na school

APKO: folder en website

Kinderen die deelnemen aan de activiteiten van sport en opleiding en Kunst na School worden op de speelplaats verzameld en na de activiteit terug naar school gebracht. Leerlingen van APKO dienen zelf naar APKO gebracht te worden. Hier staat de school niet voor in.

Wie op zoek is naar een kampje tijdens de vakantie kan via deze link aan alle initiatieven. De gemeente organiseert tijdens schoolvrije dagen en woensdagnamiddagen opvang op IBO . Reserveren is hiervoor noodzakelijk. Tijdens de vakanties zijn er allerhande activiteiten georganiseerd door Speelpleinen Overijse.

Alles Kids brochure: In de Alles Kids brochure kan je het vakantieaanbod voor kinderen vinden voor komend jaar.
Je ontdekt welke kampen er gepland staan in welke vakanties, en waar en wanneer je kan inschrijven.

Deze brochure kan je vinden via de onderstaande link en op de website van Overijse.

Activiteiten van Den Blank vind je via deze link